PRZETARG NR: 28749287 z dnia 10.02.2025 r.

Przedmiot Adaptacja pomieszczeń
Zamawiający UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
Województwo Podlaskie
Powiat Białystok
Adres 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1
Telefon/fax Telefon: +48857485739
E-mail zampubl@umb.edu.pl
WWW https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057345
Kontakt Oficjalna nazwa: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
Numer rejestracyjny: 5420211717
Adres pocztowy: ul. Jana Kilińskiego 1
Miejscowość: Białystok
Kod pocztowy: 15-089
Podpodział krajowy (NUTS): Białostocki (PL841)
Kraj: Polska
E-mail: zampubl@umb.edu.pl
Telefon: +48857485739
Adres strony internetowej: https://www.umb.edu.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl
Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
Opis Adaptacja pomieszczeń w budynku G Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku na potrzeby ,,Komór Dual Room Advance System Metabolic Chamber"
1. Adaptacja pomieszczeń w budynku G Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku na potrzeby ,,Komór Dual Room Advance System Metabolic Chamber" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ. Wszystkie prace należy skalkulować i wykonać w oparciu o Załącznik nr 2 do SWZ. 3. Szczegółowe obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy określa Załącznik nr 8 do SWZ - wzór umowy. 4. Na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i urządzenia, Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Adaptacja pomieszczeń w budynku G Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku na potrzeby ,,Komór Dual Room Advance System Metabolic Chamber"
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w budynku G Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku na potrzeby ,,Komór Dual Room Advance System Metabolic Chamber". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ. Wszystkie prace należy skalkulować i wykonać w oparciu o Załącznik nr 2 do SWZ. 3. Szczegółowe obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy określa Załącznik nr 8 do SWZ - wzór umowy. 4. Na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i urządzenia, Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji.
Wewnętrzny identyfikator: AZP.25.3.3.2025
Główna klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45100000 Przygotowanie terenu pod budowę, 45215100 Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych, 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach, 45400000 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Załączniki
Treść https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057345

90166-2025 - Procedura konkurencyjna
28/2025
90166-2025 - Procedura konkurencyjna
Polska - Roboty budowlane - Adaptacja pomieszczeń w budynku G Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku na potrzeby ,,Komór Dual Room Advance System Metabolic Chamber"
OJ S 28/2025 10/02/2025
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji - tryb standardowy
Usługi -
Roboty budowlane
1. Nabywca
1.1.
Nabywca
Oficjalna nazwa: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
E-mail: zampubl@umb.edu.pl
Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Edukacja
2. Procedura
2.1.
Procedura
Tytuł: Adaptacja pomieszczeń w budynku G Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku na potrzeby ,,Komór Dual Room Advance System Metabolic Chamber"
Opis: 1. Adaptacja pomieszczeń w budynku G Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku na potrzeby ,,Komór Dual Room Advance System Metabolic Chamber" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ. Wszystkie prace należy skalkulować i wykonać w oparciu o Załącznik nr 2 do SWZ. 3. Szczegółowe obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy określa Załącznik nr 8 do SWZ - wzór umowy. 4. Na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i urządzenia, Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji.
Identyfikator procedury: ea1bb7e6-8989-4b55-91df-d0aa0ffb9347
Wewnętrzny identyfikator: AZP.25.3.3.2025
Rodzaj procedury: Otwarta
Procedura jest przyspieszona: nie
2.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Roboty budowlane
Główna klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45100000 Przygotowanie terenu pod budowę, 45215100 Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych, 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach, 45400000 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
2.1.2.
Miejsce realizacji
Miejscowość: Białystok
Kod pocztowy: 15-089
Podpodział krajowy (NUTS): Białostocki (PL841)
Kraj: Polska
2.1.4.
Informacje ogólne
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający przewiduje możliwości unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1 ze zm.). 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, wykonawca, na wezwanie zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. 2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może sporządzić oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. 3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wykonawca może sporządzić oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć zamawiającemu ofertę zawierającą: 1) formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego, składane na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), sporządzone zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonym w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz.U. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16), zwanego dalej "JEDZ", którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wykonawca może wykorzystać jednolity dokument złożony w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli potwierdzi, że informacje w nim zawarte pozostają prawidłowe. Wykonawca sporządza dokument JEDZ, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w którym winien podać następujące informacje: A. Część II - należy wypełnić w całości (bez poz. A.2.2 i A.4), B. Część III - należy wypełnić następująco: poz. A.1., B.1., C 1.1., C 1.4., C 1.6., D.1., C. Część IV - należy ograniczyć się do wypełnienia sekcji ogólne oświadczenie dotyczące wszystkich kryteriów kwalifikacji, D. Część VI - należy wypełnić w całości. 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty udzielone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - jeżeli dotyczy. 4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - jeżeli dotyczy. 5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy. 6) wadium w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia) - tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej. 7) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 8 Części IV SWZ - jeżeli dotyczy. 8) oświadczenie, o którym mowa w Części XIII ust. 28 pkt 4, z którego wynika, które roboty lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - jeżeli dotyczy. 9) oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie z Załącznikiem 6a do SWZ w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa, składa każdy z wykonawców. 10) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie z Załącznikiem nr 6b do SWZ w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. 5. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Termin przeprowadzenia wizji podany jest w części V SWZ. Odbycie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty. W niniejszym postępowaniu powyższe stanowi przesłankę odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Prawo zamówien publicznych - art. 132 ustawy Pzp
2.1.6.
Podstawy wykluczenia
Powody wykluczenia źródła: Uwaga
Korupcja: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Nadużycia: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Udział w organizacji przestępczej: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności podatków: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Naruszenie zobowiązania dotyczącego płatności składek na ubezpieczenia społeczne: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
Naruszenie zobowiązań wynikających wyłącznie z krajowych przesłanek wykluczenia: Dotyczy art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2, art.108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Szczegółowy opis zgodnie z SWZ.
5. Część zamówienia
5.1.
Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Adaptacja pomieszczeń w budynku G Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku na potrzeby ,,Komór Dual Room Advance System Metabolic Chamber"
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w budynku G Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku na potrzeby ,,Komór Dual Room Advance System Metabolic Chamber". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ. Wszystkie prace należy skalkulować i wykonać w oparciu o Załącznik nr 2 do SWZ. 3. Szczegółowe obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy określa Załącznik nr 8 do SWZ - wzór umowy. 4. Na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i urządzenia, Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 60-miesięcznej gwarancji.
Wewnętrzny identyfikator: AZP.25.3.3.2025
5.1.1.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Roboty budowlane
Dodatkowy charakter zamówienia: Usługi
Główna klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45100000 Przygotowanie terenu pod budowę, 45215100 Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych, 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach, 45400000 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
5.1.2.
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: ul. Jerzego Waszyngtona 17
Miejscowość: Białystok
Kod pocztowy: 15-274
Podpodział krajowy (NUTS): Białostocki (PL841)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Obręb 11 Śródmieście działka nr ewidencyjny 1784/29, 1782/2.
5.1.3.
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 3 Miesiące
5.1.6.
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu wyznaczonych do realizacji zamówienia: Wymagane w ofercie
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
5.1.9.
Kryteria kwalifikacji
Źródła kryteriów wyboru: Uwaga
Kryterium: Odpowiednie kwalifikacje edukacyjne i zawodowe
Opis: 1.4.1. Wykonawca winien wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby: a) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą ważne uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów oraz posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży sanitarnej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów oraz posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/robót, oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, c) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży elektrycznej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów oraz posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/robót, oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, d) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów oraz posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/robót, oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Uwaga: Zamawiający dopuszcza wskazanie osoby/osób spełniającej/cych łącznie określone wyżej warunki. Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca, na wezwanie zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe - w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 2.1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca może sporządzić wykaz osób zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Kryterium: Referencje dotyczące określonych prac
Opis: 1.4.2. Wykonawca winien wykazać, że w nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 750 000,00 zł brutto (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) obejmujące swoim zakresem wykonanie wielobranżowych robót budowlanych obejmujących branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, polegających na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej. Uwaga: 1) Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania doświadczenia podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku wskazania wartości pieniężnej w walucie obcej nieobowiązującej w dniu opublikowania ww. ogłoszenia, Zamawiający przeliczy wartość na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z ostatniego dnia obowiązywania tej waluty. 2) Doświadczenie będzie uznawane, gdy Wykonawca wykaże zamówienia zakończone. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca, na wezwanie zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe - w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsc wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca może sporządzić wykaz robót zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
5.1.10.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena
Opis: Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium ,,cena", zostanie wyznaczona według wzoru: PC = (CN / CR) x 60 gdzie: CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, CR - cena oferty rozpatrywanej, 60 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%.
Waga (wartość procentowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Okres gwarancji
Opis: Ilość punktów PG, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium ,,okres gwarancji " zostanie przyznana w następujący sposób*: Oferowany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, wyroby i urządzenia: 60 miesięcy - 38 punktów 72 miesiące - 39 punktów 84 miesiące - 40 punktów 40 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium okres gwarancji 40%. *Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca, w formularzu ofertowym, nie wpisze oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie minimalny dopuszczony okres, tj. 60 miesięcy. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 84 miesiące. Oferty zawierające okres gwarancji 84 miesiące lub dłuższy otrzymają taką samą ilość punktów.
Waga (wartość procentowa, dokładna): 40
5.1.11.
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057345
Kanał komunikacji ad hoc:
Adres URL: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057345
5.1.12.
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057345
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Opis gwarancji finansowej: I. WADIUM 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Oddział w Białymstoku 06 1240 5211 1111 0000 4925 5146 z dopiskiem ,,Wadium w postępowaniu nr AZP.25.3.3.2025". 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. II. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zabezpieczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Białymstoku, numer r-ku: 06 1240 5211 1111 0000 4925 5146. 4. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie przechowywać na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. 6. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie 30 dni od daty wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 7. Zamawiający zwróci pozostałą kwotę 30% zabezpieczenia, pozostawioną na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i gwarancji nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji. 8. Zabezpieczenie wniesione w formach określonych w ust. 2 lit. od a) do e) musi uwzględniać terminy określone w ust. 6 i 7.
Termin składania ofert: 17/03/2025 09:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 17/03/2025 09:05:00 (UTC+1)
Miejsce: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057345
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Warunki dotyczące realizacji zamówienia: Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Zasady finansowe: Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale IX ustawy Pzp przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej prowadzoną i ogłaszaną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 4. Odwołanie przysługuje na: 4.1. niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 4.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 15 dni - jeżeli informacja została przekazana w inny sposób. 6. Szczegółowe zasady wnoszenia środków ochrony prawnej oraz postępowania toczonego wskutek ich wniesienia określa Dział IX ustawy Pzp.
5.1.15.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
5.1.16.
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
Organizacja rozpatrująca oferty: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
TED eSender: Publications Office of the European Union
8. Organizacje
8.1.
ORG-0001
Oficjalna nazwa: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
Numer rejestracyjny: 5420211717
Adres pocztowy: ul. Jana Kilińskiego 1
Miejscowość: Białystok
Kod pocztowy: 15-089
Podpodział krajowy (NUTS): Białostocki (PL841)
Kraj: Polska
E-mail: zampubl@umb.edu.pl
Telefon: +48857485739
Adres strony internetowej: https://www.umb.edu.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl
Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
8.1.
ORG-0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Sekretariat Biura Odwołań
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: +48224587801
Faks: +48224587800
Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio/strona-glowna
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://www.uzp.gov.pl/kio/strona-glowna
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
8.1.
ORG-0000
Oficjalna nazwa: Publications Office of the European Union
Numer rejestracyjny: PUBL
Miejscowość: Luxembourg
Kod pocztowy: 2417
Podpodział krajowy (NUTS): Luxembourg (LU000)
Kraj: Luksemburg
E-mail: ted@publications.europa.eu
Telefon: +352 29291
Adres strony internetowej: https://op.europa.eu
Role tej organizacji:
TED eSender
11. Informacje o ogłoszeniu
11.1.
Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: 7b463bfd-49d8-4558-a049-1371c79bf26f - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji - tryb standardowy
Podrodzaj ogłoszenia: 16
Ogłoszenie - data wysłania: 07/02/2025 11:20:38 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
11.2.
Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 90166-2025
Numer wydania Dz.U. S: 28/2025
Data publikacji: 10/02/2025
Miejsce i termin składania TERMIN SKŁADANIA ofert: 26/03/2025 09:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Wymagania dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach
Specyfikacja Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057345
Kanał komunikacji ad hoc:
Adres URL: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1057345
Źródło internet
Data dodania 10.02.2025
Termin składania ofert 26.03.2025
Branże:
  • budownictwo - ciepłownictwo
    • instalacje c.o., grzejniki
  • budownictwo - obiekty wykończenia
    • elewacje, docieplenia, termomodernizacja
    • remonty, naprawy, renowacje
    • wykończenia wnętrz, malowanie
    • przebudowy, adaptacje pomieszczeń
    • posadzki, podłogi, parkiety
    • remonty - obiekty mieszkalne, publiczne
    • przebudowy, dobudowy, rozbudowy - użytkowe
    • wykończenia - obiekty mieszkalne, publiczne
  • budownictwo - sanitarno-hydrauliczne
    • instalacje sanitarne w budynkach
    • instalacje ciepłej, zimnej wody
    • izolacja wodochronna
  • budownictwo - wielobranżowe/specjalistyczne
    • prace budowlane w obiektach medycznych
    • integracje systemów teletechnicznych
  • elektryka energetyka osprzęt
    • elektroinstalatorstwo
  • klimatyzacja wentylacja chłodnictwo
    • klimatyzacja, wentylacja - instalacja, serwis
    • instalacje nawiewu, rekuperacji, wentylacji, serwis
    • instalacje klimatyzacyjne, serwis
  • komputery informatyka internet
    • okablowanie strukturalne
  • meble/wyposażenie wnętrz
    • dywany wykładziny
    • inne wyposażenie wnętrz
  • okna/drzwi/bramy/ogrodzenia
    • okna, okna dachowe, świetliki, parapety
    • drzwi, drzwi antywłamaniowe, p.poż
    • rolety, markizy, moskitiery, verticale, żaluzje
  • systemy alarmowe i p.poż.
    • przeciwpożarowe zabezpieczenia, gaszenie gazowe
    • alarmowe systemy, przyzywowe
    • monitoring wizyjny, urządzenia
    • systemy kontroli dostępu, dyspozytory kluczy
  • telekomunikacja łączność
    • transmisja danych, światłowody, linie, przyłącza

Aktualizacja ogłoszenia 07.03.2025

Pełna treść zmian dostępna w załączniku.
WERSJA DO DRUKU